Allmänt

Bloggträff i Stockholm

(inlägget innehåller reklamlänkar)
 
Hejsan.
Nu är det väl ändå dags att ni får hänga med och se vad jag hade för mig förra helgen i Stockholm.
Det var alltså en bloggträff tillsammans med ett gäng glada, likasinnad tjejer, på Freys Hotell.
 
Alltså, det där hotellet... ja det kräver faktiskt sitt eget blogginlägg, så det ska ni få läsa lite mer om senare.
 
 

Jag, som var den enda som kom från Skåne, hade bokat flyg tidigt på morgonen den där dagen.
Allt flöt på som på räls och när jag anlände till vår underbara huvudstad så flödade solen från en klarblå himmel.
 

När jag strosat runt och utforskat staden i några timmar och sedan duschat av mig allt skånskt resdamm,  ja då var det dags att möta alla de andra härliga bloggtjejerna.
 

Såklart! Bubbel och Babbel!!!
Att försöka fånga ett glatt gäng tjejer på bild, utan att någon blir suddig, gör knasiga grimaser, tuggar med öppen mun eller gör andra spektakel ... ja det är ju nästan helt hopplöst.
Men här är ett litet axplock på några av de här härliga tjejerna.
Länkar till dem alla hittar ni på slutet av inlägget.
 
 
Kvällens festfixare och bloggträffens initiativtagare var underbara Pernilla.
Glad och lite generad tog hon emot presenten som vi allihopa samlat ihop till. Någonting som vi alla visste att hon skulle gilla.
 
 
Innan kvällens middag samlades vi på Pernillas rum för lite mingel.
Underbara, härliga kvinnor!!
Ja, jag vet ingen annan bransch som så öppenhjärtligt och generöst hjälper och stöttar varandra med tips och råd som influenser gör.
 
 
Tiden sprang som alltid alldeles för fort och ganska snart var det dags för middagen nere på Belgobaren.
Oj oj, vilken mat. Så himmelskt gott!
Ja, ska ni till Stockholm, så måste ni helt enkelt äta där. Jag kan varmt rekommendera deras underbart goda äppel-öl som avslutning på en fantastisk middag!
 

Länkar till alla underbara bloggare och instagrammare finns här: Nina, Katarina, Lena, Jenny, Pernilla, Anna, Helena, Tina,
 
Dagens citat:
 
Jag har alltid velat vinna
på lotto.
Men när jag ser mina
underbara bloggvänner, så inser
jag att jag redan har vunnit!
 
Ett stort tack till alla som var med och såklart särskilt till dig Pernilla.
 
Tips:
Ska ni också iväg på festligheter, så kan jag tipsa om en kampanj på festkläder i skandinavisk stil här.
På bloggträffen hade jag en kjol i den här modellen, och det här mönstret.
 
En stor kram på er.
Annika
 
 
 
(foto ovan av Ulrica)
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Så härligt att ses igen Annika, synd vi inte han prata mer än det lilla som blev. Hoppas vi ses snart igen❣️
Kram o go fredag på dig!
(litesomlivet.se)
/Lena

#2 - - Anonym:

Så härligt att ses igen Annika, synd vi inte han prata mer än det lilla som blev. Hoppas vi ses snart igen❣️
Kram o go fredag på dig!
(litesomlivet.se)
/Lena

Svar: Ja, det var verkligen kul att träffas. Minglet skulle varat mycket längre och middagen kortare. Nästa gång får vi ta "en grillad i bröd" så vi hinner prata ordentligt. Kram och ha det gott!!
Annika Olsson

#3 - - Anonym:

Typiskt nu blev det dubbelt upp med kommentaren 🤗

Svar: Haha .. ja sådär blir det ibland, ingen fara.
Annika Olsson

#4 - - Lena - gott för själen:

Vilket härligt inlägg från en härlig kväll! Och som vanligt känns det alldeles för kort. Synd att vi inte hann prata mera!

Kram Lena

Svar: Tusen tack. Ja tiden går så fort, men det var ändå så roligt att träffa alla. Kram kram.
Annika Olsson

#5 - - Pernilla:

Vilket superfint inlägg! Håller med om att tiden gick för fort! Kram kram fina du!😘
Pernilla

Svar: Tusen tack Pernilla.
Annika Olsson