Allmänt

Hemmamys - det bästa som finns.

(inlägget innehåller reklamlänkar)
 
Hej hej
Förra helgen var en av mina döttrar här, och vi hade hemmamys för hela slanten.
Det finns ingenting bättre tycker jag.
 
 
Efter kvällsmaten trippade jag och Emmy ut med vars ett glas i handen. Med en behaglig suck gled vi ner i det varma vattnet i spa-badet. Där satt vi sedan och avhandlade världens problem och livets alla möjligheter.
Introverta som vi båda är, så gav stunden oss en massa påfyllnad av energi.
 
 
Inne i TV-rummet satt Stefan med sitt gipsade ben. Han hade vilda planer på hur även han skulle kunna vara med oss i badet, men han fick vackert avstå.
Istället fixade vi lite glöggmys tillsammans med honom senare på kvällen.
 

Jösses så himla gott det är. Vanlig saftlögg, pepparkakor och bästa osten, St Agur!!
En vanlig hemmakväll som inte är sådär tillrättalagd och prydlig, utan bara helskön och mysig.
Det bästa som finns.
 
 
Dagens citat:
 
Min definition av att vara
egenkär är att man ger sig
själv egen kärlek och tycker
om sig själv. Något väldigt
sunt med andra ord.
 
 
Tips:
Såklart behöver man inte knalla runt i ärvda gamla pyjamasbyxor som jag gjorde här, nej man kan faktiskt sätta på sig en klänning och känna sig riktigt fin när man hemmamyser.
Fina erbjudande på Ilse Jacobsen klänningar finns just nu här.
Favoritklänning nummer 1.
Favoritklänning nummer 2
Favoritklänning nummer 3
Alla modellerna är finurligt skurna och förvillar bort en glöggmätt mage, ...väldigt praktiskt
 
 
Du där - var rädd om dig - det finns bara en som du!
Ha det fint.
Kram Annika
 
 
 
#1 - - Anneli:

Hej Annika, Vilket fint hem ni har och visst är hemmamys bäst! Jag trivs också jättebra att vara hemma och har verkligen boat in mig och skulle kunna vara hemma jämt. Myskläder, alltså bekväma sköna kläder är att föredra för min del när jag är hemma. Kramen och ha en fin lördag! Anneli

Svar: Tusen tack. Vi har vad man nog kan kalla "ett levande hem"... med djur och ständiga projekt och vi trivs så bra med det. Ha det fint och fortsätt njuta av ditt hemmamys. Kram.
Annika Olsson

#2 - - Linnéa:

Skiftar poolen i olika färg nyans skalor? :)

Svar: Ja det gör den, man kan ställa in om det ska skifta eller man vill ha en viss färg.
Annika Olsson