Allmänt

Efter en jakthelg i Småland.

 (inlägget innehåller reklamlänkar)
 
Hej hej
Han är hemma igen efter en jakthelg i Småland.
Tillbaka i sitt älskade garage, där han glatt poserade när jag kom med min kamera.
 
-vill du ad jau ska ståu summ han Matte po teven?, undrade han smått pillemariskt när jag kom in i det starka byggstrålkastarljuset.
 
 
Det var visst något särskilt med fogsvansen som den där Matte brukade göra. Han liksom hängde på det stackars verktyget så att det såg ut att kunna brytas av på mitten.
Själv har jag då aldrig lagt märke till någon gammal såg när jag såg på Bygglov på TV. Jag tittade mer på den snygge snickaren ...
Nåväl, jakthelgen hade varit lyckad. I alla fall i min ögon, eftersom han inte kom hemdragandes med fler troféer att hänga på väggarna.
Minns ni kanske fjorårets stolthet?
 
 
 
Jag menar, vi kommer ju dåligt har plats med det nu ...
nu när jag också har börjat med min troféjakt. Jakten på blogghästar...
 
 
Skämt å sido. Jag äter faktiskt hellre älg och hjortkött än en häst. För mig känns det lite som att äta sin kompis.
Även om en älg också kan vara som en kompis, så är älggryta väldigt, väldigt gott!!
 
 
Nu när grytan puttrar på spisen så får jag passa på att tipsa om en kanonkampanj på Röhnisch träningskläder. Ett jättebra märke som håller i all evighet.
En springjacka som ser superhärlig ut finns här....vill ha ....
Min dotter letade efter springtights som inte skulle vara så skrikigt färgglada, sådana finns här, Ett annat par byxor med en rolig detalj finns här.
Hela kampanjen med träningskläder hittar ni här.
 
 
Kvällens citat:
Fatta aldrig slutgiltiga beslut
på en tillfällig känsla.
 
 
Ha det fin och kram
Annika