Allmänt

Trädgårdens blyga drottning och jag återtar formen.

Hej hej
I min trädgård börjar de riktiga juvelerna slå ut nu. Då tänker jag på den stora gigantiska vallmon och de underbart klarröda pionerna. Visst är de ljuvliga.
 
 

De underbart vackra pionerna i klaraste rött har vi fått av någon .... jag tror att de kanske kommer från svärmor Karin... Men de tycks i alla fall trivas här hos oss, för de blommar alltid rikligt. Jag älskar deras knoppar som ser ut att vara sydda av finaste silkestyg.
 
 

Men jag älskar även de enkla, lite oansenliga blommorna. De skira och små blommorna.
Allihopa tillsammans bildar de en slags skön harmoni tycker jag.
 
 
 Nu har jag återigen testat att jogga. Förra gången fungerade högerbenet inte riktigt som det skulle och jag snubblade några gånger och föll till sist pladask med näsan i backen.
Men nu gick det bra. En liten svaghet i benet kunde jag känna fortfarande, men varvet runt sjön funkade galant. Inte någon världsrekordstid, men en runda är alltid en runda.
 
 
Kvällens citat:
 
Man kan faktiskt välja att inte tro på det negativa.
 
Ha en ljuvlig kväll och kram på er.
Annika
 
 
 
 
#1 - - Tess:

Så vackra bilder! :)

Svar: Tusen tack!! Kram.
Annika Olsson