Allmänt

Framme i USA.

Hej hej.
Så kom jag då fram till slut. Till USA, till Atlanta och till min dotter.
Efter en försening som skapade onödig spänning hann jag precis med planet i Boston mot Atlanta. 
 
 
Jag har blivit lite av en expert på att tränga mig fram i de miljontals serpentingångarna som finns på amerikanernas flygplatser. 
 
 
Men efter nästintill ett dygn på resande fot, lite onödig spänning  och många Walt Disney filmer så slängde hon sig runt min hals - min älskade dotter Andrea.
 
 
Mina övriga döttrar följde mina strapatser med spänning på snappen...
 
 
Snart är det morgon här och vi ska ta oss ann dagen.
Andréa sover än och jag får se hur jag ska våga väcka henne... hon har ju ett morgonhumör som en vresig tiger. 
 
Dagens citat av mig själv:
 
Det går att charma amerikanska gränspoliser.
Med ett leende, blå ögon och en charm likt Goldie Hawn  
kommer man långt.
 
Ha en härlig dag och kram på er.
Annika
 
 
 
#1 - - Jessica Högberg:

Snyggt jobbat, låt den vresiga tigern sova lite till;)

Svar: Slamrade och höll lite liv så fixade det sig ... Kram kram.
Annika Olsson

#2 - - bylijo.se:

Ha en trevlig vistelse i USA.:)

Svar: Tack så mycket.
Annika Olsson