Allmänt

Det efterlängtade regnet

Hej hej
Äntligen fick vi några droppar regn här i Gyllebo!!
 
Det var i morse när jag satt i ett telefonmöte och höll på med lite arbete på min dator, som det blev alldeles tyst i telefonluren en lång stund. Sedan utbrast Micke, som jag pratade med...
 
-det regnar!!!
 
 
Så fort vi var klara med datorjobbet och hade avslutat vårt samtal, så drog jag på mig en regnkappa tog med mig hundarna ut i skogen.
Så ljuvligt och så himla gott det luktade.
 
 
Det är så fruktansvärt synd om våra bönder som står inför stora problem med foder till sina djur. Det är ju inte bara deras problem, utan alla människors problem. Vi äter ju alla mat. Så fast jag njuter av den varma och torra sommaren så håller jag tummarna för att det kommer mer regn nu.
 
 
Kvällens citat:
 
Vissa människor känner regnet,
andra blir bara blöta.
 
Ha en underbar tisdagskväll och en stor kram från mig.
Annika