Allmänt

Nyårsblommor med kvalitet.

Hej hej.
Hoppas ni alla har en skön söndagskväll.
Här hos oss njuter vi ännu av de ljuvliga blommorna som jag köpte för mer än en vecka sedan, några dagar före nyår. Alltså förra året!
Jag har visserligen gallrat bort någon kvist som så smått börjat sloka, men ännu står de flesta blommorna så vackra där i min stora Klongvas.
 

Jag mår så bra av blommor. Det är något vilsamt och okomplicerat med färska blommor.
De ger liksom liv och harmoni åt hemmet tycker jag.
De mesta av saker som vi omger oss med i våra hem är skapade av människan själv. Blommor och växter är bara sig själva, något som naturen skapat.
 
 
Kvällens citat:
 
Man lär sig inte av sina erfarenheter.
Man lär sig av slutsatserna man
drar av sina erfarenheter.
 
Ha en fin söndagskväll.
Kram från mig.
Annika
 
 
 
#1 - - Gerd:

Så sant blommor kan trösta likväl som glädja. Kram Annika

Svar: Ja blommor ger så mycket. Kram till dig också.
Annika Olsson

#2 - - Kristinis:

Hej! Vilken underbart fin blogg du har, in på min och följ mig på bloglovin och instagram så gör jag detsamma hos dig! :)

Ha en fin söndagskväll!

Svar: Tusen tack. Jag ska kika in till dig. Kram Annika
Annika Olsson