Allmänt

Hur går det för sjön nu ....

Hejsan.
I över en vecka har jag fått hålla mig hemma nu. Hundarna verkar förstå att det liksom inte går att vandra som vanligt nu när jag har så ont. De ligger tysta och bara tittar med stora, lite oroliga ögon på mig.
Jag tycker allt lite synd om dem, samtidigt som jag undra hur det går för sjön nu när inte vi kommer varje morgon och väcker upp allt och alla!?
 
På mitt minneskort hittade jag tre bilder från vår senaste runda. Det var den morgonen som var grådisig men ganska mild.
På sjön låg några storskarvar som vi skrämde iväg när vi kom smygande på stigen. De brukar egentligen mest hålla till vid havet, så för mig var det en ganska ovanlig syn den här morgonen.
 
 

Från Bali skickar Emmy oroliga sms till mig. Hon frågar hur jag har det med ryggjäveln ...
Min fina älskade dotter. Likt en blodtörstig jakthund kan hon vittra sig till hur vi har det här hemma, långt innan jag skriver något om det på bloggen eller yppar det offentligt. Hon har som alltid koll! 
Nu njuter hon av de sista dagarna på sin semester på Bali och är i full gång att söka nya arbeten någonstans i Australien.
All lycka min fina tös och tack för all omtanke ♥
 

Återigen är alla mina döttrar utanför Europas gränser. Två av systrarna Henriksson är på skidresa i Canada. Det är Amanda som hälsar på Andréa och samtidigt passar på med lite vintersport.
Åhhh, vad jag hoppas att de båda njuter. Själv skulle jag så gärna ha packat ner mig själv i en liten väska och varit med på ett hörna ...
Ha det så bra älskade töser ♥
 
(gamla foto på mina juveler)
 
Jag hoppas ni alla får en härlig dag och gör något bra av just den här dagen med det som står till buds.
 
Dagens citat:
 
Om vinden inte för dig framåt,
använd årorna.
 
Kram på er.
Annika
 
 
#1 - - Hej 😃 Krya på dej önskar dej en bra helg och mindre smärtor:

Kram ingri

#2 - - Hej 😃 Krya på dej önskar dej en bra helg och mindre smärtor:

Kram ingri

Svar: Tack.❤
Annika Olsson