Allmänt

Favoritdjur

Hejsan.
Ikväll vill jag kika in här med tre bilder på mitt favoritdjur.
Det är inte många foto jag fångat på räven, fast det är ett av de djur jag tycker mest om och som är bland de vackraste i vår natur.
En kväll för ganska många år sedan fick vi se en ung räv lekfullt springa på en jaktrunda i kornas hage.
Jag lyckades inte komma så särskilt nära och mina bilder blev inte heller de bästa. Men ett underbart minne av en magisk sommarkväll har jag sparat i mitt hjärta.
 

Den här våren ska jag verkligen lägga mig vinn om att försöka knäppa några fina bilder på räven ...
Det får bli ett mål att försöka lyckas med.
Har ni några mål inför våren?
 
Kvällens citat:
 
De bästa
nöjena i livet
är gratis
 
Ha en fin kväll.
Kram Annika
 
 
 
#1 - - Lina från grannar på landet:

Ja rävar är så otroligt vackra djur! Man blir så glad de få gångerna man lyckats se dom! Inte lika kul när de är nära hönsen dock!