Allmänt

De bästa stunderna har varit gratis

Hejsan.
När jag ikväll sitter och letar i mitt bildarkiv, så slår det mig plötsligt .. de bästa stunderna i livet har oftast varit gratis ... oplanerade lyckostunder som inte kostat ett öre ....
 
Som här, en kväll vid vår strand. Bara hunden Johnny och jag. En sol som blygt ville göra oss sällskap.
Ett underbart ögonblick!
 
 
 Kvällens citat:
 
Vissa människor känner regnet,
andra bli bara blöta.
//Bob Marley
 
Jag ska bli bättre på att känna - blöt blir jag ju i vilket fall som helst!
 
Ha en fin kväll och en kram från mig.
Annika
 
 
 
#1 - - Linnéa:

Hallå igen!

Vilken snygg kofta du har!!! Var har du köpt den? den matchar bra till dina snygga jeans som passar dig bra!

Söt labrador.. eller visst är det en svart golden retriver typ?

Svar: Hej! Tusen tack för dina ord. Min tröja är en Odd Molly som jag klickat hem med 50%rabatt från någon sida (minns inte riktigt var) tidigare i vinter. Hunden är en flatcoated retriever, som mycket riktigt är släkt med både golden och labbe. Ha en fin dag och kram på dig.
Annika Olsson

#2 - - Linnéa:

Du ska veta hur bra du är på att blogga - det är så mycket positivt i ditt sätt att fotografera och skriva. Jag blir jätteglad av din blogg! helt naturligt. WOW!!

Okej, tack för märket!! jag älskar Second hand, skapa egna plagg och rea!!

Haha, min katt heter Labbe som bor i Norrbotten :) jag älskar det namnet ''labbe''

Okej!! flatcoated retriver!! tack!!

HOPPAS DIN HELG HAR VARIT PERFEKT! kram!


Svar: Åhhh gulliga fina du. Tack. Vilket underbart namn på en katt ... Labbe. Kram på dig.
Annika Olsson

#3 - - Linnéa:

Jaa.. jätte sött namn!

Tack själv för att du inspirerar med livslust!

Svar: Kram på dig och ha en fin dag.
Annika Olsson

#4 - - Linnéa:

tack du med!!

Svar:
Annika Olsson