Allmänt

Min påskafton 2018

 
Hejsan
Några större festligheter har vi inte kunnat dra igång här hemma hos oss i Gyllebo det här året, men det gör alls ingenting. Jag sparar det tills alla mina töser är hemma igen, och min rygg har läkt.
Men på påskafton fick vi ändå möjlighet att träffa tjocka släkten. Det var pappa Kurt som samlade familjen med lite smörgåstårta. Enkelt och gott.
Min systers familj, min älskade faster och en "liden hung".
 
 

Såklart hade vi ett fång gula tulpaner med till pappa Kurt. För gula tulpaner ska man ha när det är påsk.
 
Kvällens citat:
 
Du lär dig aldrig något nytt av livet,
om du hela tiden påstår att du har rätt.
 
Ha en fin kväll och tack för titten.
Kram Annika
 
 
 
 
 
#1 - - Hanna Karlsson:

Härliga bilder från er påsk!

Svar: Tusen tack Hanna. Ha en fin dag och kram på dig.
Annika Olsson