Allmänt

En blomma till min mamma.

Hej och gomorron.
 
Först vill jag säga:
Grattis alla underbara mammor, det är Er dag idag.
 
Själv passade jag på att sätta en blomma på min egen mammas grav när jag var i Brösarp på fotvård i veckan.
Kram på dig mamma Ingrid och grattis på morsdag ♥
 
 
Just nu är det så väldigt vackert här på Österlen.
Rapsen står i full blom och man får nypa sig i armen för att inse att det faktiskt är på riktigt.
Små söta gårdar som ligger inbäddade i knallgula fält.
 

När jag och Stefan var i Kivik i ett annat ärende, så passade vi på att stanna och kika efter ifall de stora rhododendron börjat blomma ännu. De vid Esperöds Arboretet. Kanske minns ni att vi var där för en tid sedan ....
Om det kan ni läsa  här.
De är nästan helt utslagna nu, och har ni vägarna förbi Kivik så stanna till och ta en titt.
Mina bilder är tagna mitt på dagen och gör inte verkligheten någon rättvisa.
 

På hemvägen stannade vi till hos min lilla svärmor Karin. Hon satt ute och solade nästippen på sin bänk.
Grattis till dig också svärmor Karin ♥
 

Dagens tänkvärda:
I slutet av dagen kommer
du inte komma ihåg den
vackraste personen du mött,
men du kommer att minnas
den person som fick dig att
känna dig mest sedd och
bekräftad.
 
Idag är det mors dag och jag ska försöka att verkligen se och bekräfta mina nära och kära lite extra mycket idag. Det får bli mitt morsdags-löfte  den här söndagen.
Jag hoppas ni alla får en skön söndag och en fin mors dag.
 
Kram på er.
Annika