Allmänt

Tillsammans #HappiChallenge

Hejsan.
Min påskdag bara försvann i ett enda trollslag.
Antagligen beror det på att min dag fylldes av härliga, ljuvliga möten. Möten med människor i mitt liv, som betyder så mycket ...
Ingenting betyder egentligen mer än samvaron med nära vänner, familj ... och såklart husdjuren. Ingenting mer än det är egentligen viktigt ...Inget annat spelar någon roll ... inte hur god mat vi lagat, inte på hur fint bordet är dukat, eller hur välstädat det är under sängen. Nej, det är gemenskapen, samhörigheten och kärleken.
 

Påskdagens morgon överraskade mig genom att vara väldigt lik en juldagsmorgon.
Alltså vit. Vi valde dock inte att gå i julotta, denna vita men härliga morgon. Nej, vi tog hundarna på morgonpromenad. Solen strålade, men jag vill lova att det var kallt om nästippen.
 

I trädgården kändes det väldigt konstigt med all den vita snön. Det blev en stark kontrast med kramsnö i solstolarna framför poolen. Småhundarna verkade dock älska det plötsliga väderomslaget.
 

Hela min dag bjöd mig på härliga möten.
Till familjen vi våldgästade och togs emot med öppna armar, vill jag tacka. En eftermiddag jag sparar djupt inne i mitt hjärta.♥
En oplanerad kväll med nästan hela familjen samlad kan inte bli bättre. Bus, mys och gos. Precis som det ska vara med dem man står allra, allra närmast.
Jag älskar er alla!
 

Dagens tänkvärda ord:
Det är de små vägskälen och valen i livet
som leder till de stora korsningarna.
 
Idag väntar sista påskdagen för i år och jag hoppas ni alla tar vara på den.
Jag ska gå en tur i naturen, småpyssla lite grann och verkligen ta vara på dagen.
#Happichallenge
 
Ha det gott.
Kram Annika