Allmänt

Älskade Amanda - färdig hudterapeut

Kära Blogg
 
Äntligen är min älskade dotter klar med sin utbildning.
I drygt ett år - ett långt intensivt år har hon slitet. Okristliga tider och mycket läxläsning.
Jag är så stolt, jag är så glad, jag är så imponerad.
Grattis min älskade tös, min fina hudterapeut Amanda. ♥
 

Det har varit en skön helg, med mest sol och varmt väder.
Stefan har hängt med på lite vandringar. Kul med sällskap!
 
 
Lilla Molly har varit lite magsjuk igen. Fast inte så ont och medtagen som förra gången. En stunds vila i Stefans säng var allt hon ville.
 

En gång om året händer det att vi kör till Ikea. Det är inte min favoritplats direkt.
En gryta, vardagsglas och en liten matta, så var vi nöjda.
 

Dagens tänkvärda ord:
 
Jag är kanske tyst men underskatta mig inte.
Jag vet mer än jag säger
tänker mer än jag pratar
och lägger märke till mer än du inser.
 
Kram och Hejdå Bloggen