Allmänt

Love is in the air.

Kära Blogg
Just nu verkar det som de röda baggarna i Gyllebo är alldeles vilda och galna.
Överallt, på vartenda grässtrå, sitter de kärlekskranka rackarna två och två.
 

I förra veckan konstaterade jag att mina krusbär och vinbär snart, snart var mogna och dags att skördas.
I dag insåg jag att det var för sent, när Johnny kräktes upp en stor hög med diverse bär på hallgolvet ....
Bara ett par krusbär hade han lämnat där på de stympade buskarna.
 

Min trädgård börjar se lite vindpinad ut efter allt blåsandet. Men jag och hundarna trotsar vädrets makter och vandrar i skogen varendaste dag. Judith fortsätter sina nattliga jakter och min rosépepparplanta växer så det knakar.
 

Dagens kloka ord:
"När någon bryr sig för mycket tror jag det kallas KÄRLEK."
 
Med en vink från mig och Felix säger jag Hejdå Bloggen.
 
 
 
#1 - - Sulle:

Hej! Ja oavsett vädret så är det skönt att komma ut på sina promenader😊Nu får vi hoppas och tro att den sköna🌞kommer i augusti så att vi får lite energi inför hösten😜Ha det gott i Gyllebo! Kram🌼

Svar: Absolut. Det blir som det blir. Bara att gilla läget och se till att njuta. Kram på dig!
Annika Olsson