Allmänt

Kiviks Marknad

Kära Blogg
Min dag började med en tyst, stilla runda i skogen. De dagar jag börjar med lätt motion, känns det som värken blir lindrigare, eller så är det som det liksom blir lättare att stå ut.
 
 
På förmiddagen for vi först iväg till Malmö för att få mitt bäcken röntgat. Gjort på tio minuter. Sedan var det marknadsdags. Eftersom Molly fått vara ensam några timmar och bara är en bebis, så fick hon följa med. Såklart var det Molly som fick all uppmärksamhet. Främmande människor störtade fram, ville klappa och erbjöd sig passa henne.
Vi stannade bara en stund, för att träffa tjocka släkten på den gamla vanliga parkeringen. Samma gamla härliga fastrar, farbröder, kusiner, kusinbarn ....
Härligt! Kram till er alla!
 
Bildbomb från dagen:
 

På kvällen var det dags för Stefans hobby. Snigelplockning. Själv har jag satt upp en skylt, som jag tycker gör en väldig nytta.
 

Molly och Johnny var slagna hjältar.
Vi har EN enda dyr möbel i vårt hus ... Molly vet vilken!
 

Så tycker jag nog att det är dags för ungdomarna att flytta hemifrån. Jag börjar bli väldigt trött på att tvätta upp fågelbajs nu!
 
 
Dagens kloka ord:
"Du har bara tre val i livet.
Ge upp, ge efter eller  ge allt du har!"
 
Hejdå Bloggen från oss.