Allmänt

Katten Judith 1 år.

Kära Blogg
Nu i dagarna fyller vår älskade katt Judith 1 år. Ingen vet exakt när hon är född. Jag och veterinären enades om att det måste vara alldeles i början av Juli månad.
Judith kom in i mitt liv med dunder och brak, kan man säga.
Det var när jag kom körande på vägen till Gärsnäs. En katt sprang plötsligt ut från kanten, in under min bil och PANG ... Helt livlös blev den svarta katten liggande på körbanan, men där låg också något mer ... en liten, liten kattunge. Historian kan göras lång, men allt fick ett lyckligt slut!
 

Stefan var inte så munter och glad för vår nya familjemedlem. Inte i början .... Idag är de bästisar och Judith och han älskar nog varandra. Judith har kommit att bli alldeles speciell för oss.
 
Nästan var morgon delar jag och Judith på min frukostmacka. Lingongrova med tjockt av smör och ost på.
Underbar stund.
Grattis vår fina Judith 1 år!