Allmänt

Jag är världens rikaste mamma.

Kära Blogg.
Dagen var kommen då hela min söta barnaskara äntligen skulle vara samlad igen.
Mina tre fantastiska döttrar gör mig till den lyckligaste mamman i världen, liksom alla barn gör sina mammor lyckliga.
 

Den bästa av lördagar!  Jag motionerade med åskådare.
Så kom hon då äntligen, Andréa. Hon var lite småfull efter en hejdundrande fest, men vad gör väl de, hon var precis lika söt och go som alltid .... som alla mina tre töser.
 
Andréa veterinärundersökte Johnny som njöt i fulla drag, ända tills det kom till den där ändtarmsundersökningen. Huhhhaa.....
Sen var hela gänget vrålhungriga. Det var bara att sätta igång grillen och börja kocka.
 
 
Lite nervös ser han ut, Stefan. Men det är kanske inte så konstigt, när hela huset är fullt av vackra tjejer.
 
 
Äntligen var familjen samlad för årets sommarbilder med hela mitt älskade gäng. Vi for till Knäbäck, den vackraste av platser på Österlen. Det var en helt ljuvlig sommarkväll och mina fina döttrar strålade (och skrålade). Fnissiga och busiga som alltid.
 
 
Stefan tyckte att vi alla var allmänt jobbiga och pinsamma tror jag.
 

Men härliga bilder blev det!
 

Men så händer det som bara inte får hända ....
 

Fotograferingen fortsatta med en något lättad Johnny.
 
 
Ja, det var årets sommarbilder på min förmögenhet. Det som gör mig till världens rikaste mamma. Rik på lycka, skratt och upplevelse.
Tack töser! (och hundar)
 
 
 
Och tack Stefan för att du står ut med mig och mina infall.
 
Dagens ord:
"Kärlek är att ge och
kärlek är att försaka
Kärlekens händer ger
utan att förvänta sig
något tillbaka."
 
Kram och Hejdå Bloggen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Vilka fina bilder älskling

Svar: Tack, fina töser och hundar, då blir det så här.
Annika Olsson