Allmänt

Spännande möte med grabbarna på Österlen.se

Hejsan.
Tack vare min blogg så har jag mött och lärt känna en del människor genom åren som jag förmodligen aldrig skulle gjort annars.
I förra veckan var det dags igen för ett spännande möte.
 
 
 
Trots att jag tidigare arbetet i 25 år i lilla charmiga Simrishamn, så har det aldrig burit sig så att jag besökt det gulliga hotell Kockska Gården, som ligger i centrum av den lilla staden.
Den här dagen var det alltså dags för ett enkelt frukostmöte med gänget bakom Österlen.se. 
Det var så jag fick anledning att besöka ett av stadens charmigaste lilla hotell.
Jag var förste man på plats, och blev genast serverad en rykande kopp gott kaffe.
 
 
Därefter trillade grabbarna in.
Över en god frukost diskuterade vi lite om framtiden, om samarbeten och om det som ligger oss allihopa varmt om hjärtat - Österlen såklart!
 
 
Posering för fotograferingen ingick också i mitt möte.
Och som ni ser så fastnar även en fotograf på bild. Proffsiga Peter, som kanske några av er känner igen.
 
 
Med en massa spännande  saker för mig och min blogg framöver, for jag sedan hem till mitt älskade Gyllebo igen.
 
Fast inte riktigt meddetsamma förstås ...
För vid Vårhallarna stannade jag till en stund och vandrade en sväng ner till havet.
Det är alltid så skönt att rensa hjärnan och få sig en nypa frisk luft.
 
 
Vad som är planen för mig och bloggen det kommer ni såklart att få hänga med på framöver.
Kanske blir det inte så väldigt stor förändring för dig som läsare.
Jag kommer såklart att fortsätta blogga om allt mellan himmel och jord precis som jag alltid gjort.
Och det vet ni ju att där mellan himmel och jord där finns ju mitt paradis - Österlen.
Såklart passar ett samarbete med den underbara sidan Österlen.se alldeles utmärkt då!!
När bitarna börjar falla på plats så ska jag berätta lite mer för er.
 
 
 
Dagens citat av Björn Ranelid:
 
”Jag är en levande reklampelare för Österlen. Ingen annan människa har någonsin gjort mer reklam för Österlen än jag”
 
 
Huruvida det där citatet stämmer, det vill jag nog låta vara osagt, men att göra reklam för Österlen kräver faktiskt inte särskilt mycket ansträgning tycker jag, Österlen är så speciellt så det gör nästan reklam för sig själv bara genom att finnas till.
 
Ha en fin dag och kram
Annika
 
 
#1 - - Anonym:

Spännande! Jag är fö också en levande reklampelare för Österlen👍

Svar: Härligt. Heja vårt lilla paradis!! Kram kram.
Annika Olsson

#2 - - Villa Ryttarängen:

Åhh vad roligt för dig och för oss läsare. Ja man kan ju inget annat än älska Österlen. Vilket fint ställe ni var på. Önskar dig Lycka till med vad det nu kommer bli. Varm kram/ Pia

Svar: Tusen tack. Ja vi får se vad det kan bli för inlägg framöver. Tar det lite som det kommer och skriver från hjärtat. Kram kram.
Annika Olsson

#3 - - Gunnel:

Men åh vad jag blev glad och varm i hjärtat av dina bilder från Vårhallarna. Visst är det skönt att mycket är som det alltid varit på vårt fina Österlen. Vid det lilla huset har det fikats många gånger:) Ska bli spännande att få ta del av ännu mer från Österlen.
Kram Gunnel

Svar: Ja jag gillar också att saker är som de alltid har varit. Lite skön trygghet i en föränderlig värld. Jag hoppas jag kan förmedla fler härliga bilder från vår underbara lilla plats på jorden. Kram.
Annika Olsson

#4 - - Ninas hus:

Vad spännande det låter. Österlen som är så otroligt vackert. Jag bodde i Malmö några år på 1990-talet och jag åkte gärna ut på Österlen när tillfälle gavs för att njuta av landskapet.

Kram

Svar: Ja här är vackert, även om man såklart ibland blir lite hemmablind. Kram på dig.
Annika Olsson