Allmänt

Det här med att matcha.

(inlägget innehåller reklamlänkar)
 
 
Hej hej
Det här med att alltid matcha sina vardagskläder är inget jag lägger så mycket energi på.
Det blir lite som det blir, när jag ändå inte ska träffa någon mer än min käre Stefan under dagen.
Och de tre hundarna ser med samma kärleksfulla ögon på mig, oavsett vilka kläder jag bär.
 
Fast ibland lyckats jag få på mig plagg som skär sig så det nästan skriker om det. Det blir lite som om jag planerat min galna kreation...
 
 
Fast när det kommer till underkläder så tänker jag alltid annorlunda ...
 
-mamma, om BH och trosor matchar - då blir det en riktigt bra dag, sa min dotter en gång för länge sedan.
 
De där orden ringer alltid i min öron när jag tar nya underkläder på mig.
Hur de andra kläderna utanpå ser ut en vanlig morgonrunda i skogen spelar alltså ingen roll för mig. Ändå rafsar jag runt ibland trosorna för att välja ett par som matchar min bh, för jag vill ju verkligen få en bra dag.
 
Tips:
Just nu har Twilfit 25% på sitt sortiment.
Jag handlar alltid lite underkläder till mina tjejer i julklapp och såklart tänker jag passa på nu också.
Sköna trosor till mig själv som de här, behövs ju alltid, eller mysiga sidenshorts att sova i som de här.
Åt tjejerna älskar jag att köpa härliga mysplagg som de kanske inte själv hade unnat sig annars.
För några år sedan fick de sådana här musiga dressar i en skön kvalitet från Twilfit.
 
 
 
 
Kvällens citat:
 
Vems idé var det att stoppa en ett s
i ordet läspa?
 
 
Ha en fin kväll och kram
Annika
 
 
 
#1 - - Anonym:

Fast jag har plagg där man blandat just dessa färger. Eg kan man blanda hejvilt!😍👍

Svar: Såklart kan man blanda precis allt - vad man vill. Och kanske blir det bättre när man blandare vilt än det bar blir sådär lite fel ... Kram kram.
Annika Olsson

#2 - - Ninas hus:

Jag tycker man kan blanda vilka färger som helst, bara man själv trivs i det så.
Vilka fina tjejer du har!
Kram

Svar: Åhhh tusen tack. Såklart kan man blanda hejvilt ... fast ibland åker mina kläder bara på fast jag tycker det är ganska fult själv ... haha ... Kram.
Annika Olsson