Allmänt

Ostadigt.

Kära Blogg
 
Vi hade fått väderomslag. Helt ok för mig, eftersom jag tyckte att vi och vår jord behövde regn och varje dag kan inte vara solskensdagar. Så är det bara.
Det var mulet och lite kyligare, men behagligt.
 

Kvickt som en vessla såg jag sedan till att klippa gräset. Jag hann precis bli klar innan regnet kom.
Det kan man kanske kalla tur i vardagen.
 
 
Förutom arbete, så har dagen bjudit på lite kakling (vilket kanske också kan läggas under fliken arbete), kattmys och hundbus.
 

Jag kan inte nog förvåna mig över min riddarsporre, som i år är lika hög som jag själv och alldeles bedårande blå och vacker.
 
 
Dagens citat:
Vissa människor dyker upp i livet
som prövningar och lärdomar.
Uthärda provet, lär dig läxan och
ödsla sedan inte en sekund till på dem.
 
Kram och Hejdå Bloggen
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Ja här regnade det hela fm. sen blev det sol. Visst är din riddarsporrar fin. Vad gödslar du med.I dag kommer Mikael hem med barnen och hälsar på.

Svar: Jag har inte gödslat ett dugg i år ... och det är nog tur.Åhh vad kul att få kärt besök. Kram på dig.
Annika Olsson