Allmänt

Himmel och pannkaka.

Kära Blogg
 
Världens mysigaste frukost. Pannkaksfrukost med underbara Amanda.
 

Världens mysigaste morgonpromenad. Med Stefan och hundarna under en klarblå himmel.
 

Vi har besökt lite loppisar och secondhandbutiker.
Ett fynd blev en servis i retrostil. Rörstrands "Annika" servis.
 

Billigaste fyndet var de fyra stolar som någon slängt av på Stefans lager (förmodligen eftersom återvinningen för dagen hade stängt). Vi hade också tänkt slänga dem, men så av en händelse kikade vi under det solblekta tyget de var klädda med, och fann att de såg nästan helt oanvända ut under sitt överdrag. Nu får de helt enkelt vara kvar hos oss som extrastolar ett tag.
 

Emmy har haft namnsdag och såklart har jag skickat en hälsning till henne.
Saknar dig "Mems", så jag kan dö!!
 
 
Jag saknar såklart min Andréa också, så jag kan dö!!!
 

Dagens tänkvärda ord:
 
Att fortsätta vara dig själv i en värd som konstant försöker göra dig till någon annan, är en av de största bedrifterna.
 
Kram och Hejdå Bloggen
 
 
 
#1 - - Görel:

Wow, vilka fynd!! Jag ropade in fler remmarepå Haraldssons, och ett teaknattduksbord, vad jag nu skulle med det till. Trodde inte jag skulle vinna ju....

Svar: Åhhh kul med fler remmare och det lilla bordet kan säkert komma till nytta. Jag är själv så dum och lite osäker, vet inte riktigt hur man gör på sådana där nätauktioner. Kram kram
Annika Olsson

#2 - - Anonym:

Du har ett så fint kök Annika.Stolarna är en fin färgklick,Jag kommer allt ihåg den servisen den är passande till köket. kram kram.

Svar: Tack, ja köket blev verkligen bra. Jag gillar särskilt min "Annika servis" eftersom jag fått mattallrikar av min svärmor i samma märke.Kram kram
Annika Olsson