Allmänt

Kravallungarna.

(blogginlägget innehåller reklamlänkar till Camprade, Stadium och till Lindex)
 
Hejsan
Alltså, mina fina töser!! Mina älskade döttrar!
Det är tossigt hur fort tiden springer.
 
 
"Kravallungarna", ja det är Stefan som förr brukade kalla dem för det.
Stefan är ju tjejernas bonuspappa, och de har alltid haft ett hjärtligt förhållande till varandra.
Kanske kan jag förstå att det inte var så lätt för honom att plötsligt få både mig och mina tre töser som sina nya familjemedlemmar. Och kanske kan jag förstå varför han då var väldigt bestämd med att det var en hanhund vi skulle välja i valpkullen ... som lite balans till allt det feminina.
 
 

Att de är mer vilda än tama, mina döttrar, det ser jag ju när jag försöker välja ut bilder till ett blogginlägg.
Det är liksom full fart precis hela tiden. Och jag bara älskar det.
 

Numera är de utflugna alla tre, och tyvärr blir det inte så ofta som vi kan ses allihop på samma gång.
Men istället blir det galet roligt de gånger då vi träffas.
 

Ni som följer mig vet ju att jag har min tredje och äldsta kravallunge borta i USA.
Henne hälsade jag på i somras och om det äventyret kan man läsa här.
 
 
Om du har små kravallungar hemma som väcker dig när du vill ha sovmorgon, som spiller o´boy över hela matbordet eller som gnäller och inte vill sova då det är kväll .... lugn!!! .... det kommer en dag då ni saknar allt det där. Och den dagen kommer fortare än vad man någonsin kan ana.
Mina älskade kravallungar! Ni är de som gjort mitt liv komplett! Jag älskar er alla tre så♥
 


Gillar du tjejernas outfits, så finns här lite liknande...
På fötterna: rosa gummistövlar här, lyxiga gummistövlar här, synliga gummistövlar här.
Jackor: lyxig regnkappa här, vanlig regnkappa här, min favorit och önskejacka här.
 
 Dagens citat:
 
Saliga är vi som kan skratta
åt oss själva, för vi kommer
alltid att ha roligt.
 
 
Ha en härlig dag och kram från mig.
Annika