Allmänt

Hemma är alltid hemma.

 
Hejsan.
Ljuvliga känsla att vara hemma. Det är ju det bästa som finns.
Hemma i mitt älskade Gyllebo, med min käre Stefan och våra hundar och katter.
 

Även om dagen började med en våt runda i regn och rusk så var jag lika lycklig för det.
Hemma är alltid hemma!
 
 
Även fast mitt kontor svämmade över av papper och mailkorgen var proppfull, trots det så njöt jag ju i fulla drag.
Det var gott att vara hemma.
 

Trots att det regnade och stormade så var det skönt att vara ute i naturen.
Grillning på rastplatsen i skogen var jag förstås inte direkt sugen på, men en fantastisk plats för en picknick.
 

Nej, nu är jag mer sugen på att pyssla och laga mat inomhus.
Att tända upp en massa levande ljus, duka fint och laga god mat.
 
Tips:
Just nu finns en kampanj på Eva Solo produkter hos Camprade, som ni kan hitta här.
Jag hade behövt både lite nya knivar i ett snyggt knivblock, och en ny termoskanna.
 
Kvällens citat:
 
Begränsa inte dina utmaningar.
Utmana dina begränsningar.
 
Ha en härlig kväll och kram från mig.
Annika