Allmänt

Vuxenleksaker.

(inlägget innehåller reklamlänkar)
 
Hej hej
 
-nä nu har jag fått total idétorka på vad jag ska skriva om på bloggen, sa jag bekymrat en kväll när jag och Stefan satt och åt kvällmat.
-skriv om vuxenleksaker, svarade Stefan förstrött men med ett illmarigt leende ...
-då kummor du å få myjed fylljare fortsatte, han med, munnen full av falukorv...
 
Så här är det nu, inlägget om just vuxenleksaker...
 

Den vuxenleksak jag nu tänker skriva om är nog inte direkt den sortens leksak min käre make syftade på.
Men jag har faktiskt köpt mig en egen vuxenkalender som blivit så populärt nu förtiden.
Det är en julkalender med härliga Ritualsprodukter.
 
 

Jag har alltid älskat adventstiden.
Särskilt när tjejerna var små och vi njöt varenda dag av att tassa upp på morgonen, öppna kalendrar och små paket, för att sedan tända levande ljus och äta frukosten i TV-soffan framför årets julkalender.
Nu när tjejerna inte längre bor här så får jag mysa till det med Stefan istället.
Såklart har jag köpt en egen kalender åt honom också. Men vilken jag har valt, det får än så länge vara en hemlis...
 
 
 
 

This post contains adlinks from Adviral



1. Het chili-julkalender / 2. Tekalender / 3. Chokladkalender / 4. Lakritskalender / 5. Lakritskalender / 6. Godiskalender Blå / 7. Godiskalender Rosa / 8. Kaffekalender

 
Jag hoppas han blir glad, även om det kanske inte är riktigt vad han syftade på när han ville ha ett inlägg om vuxenleksaker.
Ja, se dessa karlar ...
 
Kvällens citat:
 
När det gäller kärleksförklaringar
kan en flicka lyssna fortare än en
karl kan prata.
 
Ha det gott och kram från mig.
Annika