Allmänt

Min gosse mår lite "tjyvtjuckt"

 
(inlägget innehåller reklamlänkar)
 
Hejsan.
Jag vill bara kika in lite snabbt såhär på lördagseftermiddagen.
 
Min älskade påg mår lite halvtaskigt i magen idag, och såklart får han då väldigt mycket extra kärlek av mig!!
 
 
 
 
- lia gutt, for han edor å slabbar i si allt måjjled skit, sa Stefan när jag ynkade och beklagade mig för honom.
 
Stefan är ju inte hemma just nu, så jag och Johnny vi gör lite mer som vi själva vill då.
Vi har liksom ett alldeles speciellt förhållande, min store svarte hund och jag.
 Och till Stefan skickar vi såklart den obligatoriska hälsningen som sig bör till en jägare. Nämligen:
 
-skitjakt på dig! ... å va lide rädd om skånken ....
 
 
 
 
Så fortsätter jag att pyssla om min älskade "Johnny-Pohnny- Hästen"
(ja, det är ett synnerligen larvigt smeknamn... särskilt när man ju faktiskt är en hund....)
Men Johnny älskar det och vet att det betyder "kärlek".
 
 
 
 
Kvällens citat:
Man kan inte tycka om alla
och det behöver man inte heller.
Men att hjälpa andra och behandla
varandra med respekt, är något
vi alla borde ha som vana.
 
 
Ha nu en härlig lördagkväll.
Själv ska jag titta ikapp på lite Wahlgrens-Världs-avsnitt, nu när Stefan är ute i skogen och härjar.
 
Och kanske klicka hem en Pernilla klänning också som är så fin...
Och kanske kika lite extra på kampanjen med Kari Traa underställ. Så sköna!
Upp till 70% på mycket just nu, tex. tröja och byxa.
 
 
Allt gott, kram Annika
 
 
#1 - - Anonym:

Underbart smeknamn!👍❤

Svar: Haha ... ja det har hängt med sedan den första dagen då Johnny var en liten valp.
Annika Olsson