Allmänt

Knep och knåp inför julen.

(inlägget innehåller reklamlänkar)
 
 
Hejsan.
Här i Gyllebo är vi i full gång med pyssel av allehanda slag.
Mest gillar jag att ha mina tjejer hängandes här i stugan som förr i tiden. Själva pysslandet är egentligen inte så viktigt för mig.
Insikter som kommer med åren.
Jag hoppas ni har en mysig söndag ni också!
 
 
 
Kvällens citat:
 
Livet är en stor omålad duk där
du kan - och ska - kludda av
hjärtans lust.
 
 
Och när vi har kluddat färdigt här med allt pyssel, ja då hoppar vi kanske i spabadet eller kryper in i bastun en stund ...
Och då måste jag såklart tipsa om riktigt prisvärda Ritualsprodukter:
Bodycreme med en touch av glädje hittar ni här eller ett helt paket med min favoritdoft här.
 
 
Ha en fin kväll och kram.
Annika
 
 
 
 
#1 - - Ninas hus:

Så mysigt med julpyssel! Jag var hos min syster i helgen och bakade pepparkakor, det är också trevligt.

Svar: Ja egentligen är det den här tiden före jul som är bäst. Kram kram.
Annika Olsson