Allmänt

Den generösa goodiebagen

(inlägget innehåller reklamlänkar)
 
Hejsan.
Ikväll tänkte jag visa några av de härliga produkter jag fick i min goodiebag, då när jag var i Stockholm på en bloggträff som underbara Pernilla ordnat. Produkter som jag nu hunnit prova lite grann.
 

Som ni ser var det ju ingen liten goodiebag vi fick, och med både den och ett hästhuvud att ta hem, så hade jag en spännande stund när jag passerade säkerhetskontrollen på Arlanda.
Nåväl allt gick vägen, och hästhuvudet har fått en plats i Tv-rummet nu. Där hänger han sådär lite på nåder...
 

Ja nu har jag hunnit prova en del av de saker jag fått. Och jag är verkligen glatt överraskad av Patyka´s hudvårdsprodukter.
Det jag provat är ett hudserum, och ett oljeserum. Jag gillar verkligen båda två.
Mina favoriter blev kroppsskrubben med havssalt som doftar ljuvligt. Men allra mest fastnade  jag för ögonkrämen. Den kommer jag med all säkerhet att beställa i fortsättningen hos Jolie.
 

Som kronan på verket fick vi även ett underbart doftljus i märket Elsa Beskow av Bonnie Brand.
Doften King Winter passar alldeles ypperligt för en avkopplande stund i bubbelbadet. Dessutom är ljuset väldigt vackert i sin design.
 
 
Det känns ju lite extra viktigt att ta hand om sig nu under vinterhalvåret. I vårt nordiska klimat så behöver man verkligen tillföra skyddande fukt till huden.
Det här var riktigt lyxiga produkter som var nya för mig, men som jag nog kommer att använda även i fortsättningen.
 
 
Kvällens citat:
 
Ingen hand kan fånga tiden.
 
Ta hand om dig och gör det just du själv mår bra av.
Kram Annika
 
 
#1 - - Marianne:

Tjusiga o lukt gott😉MENhästhuvudet var ju såå fint🤩🐴💇🏻

Svar: Ja det är fantastiskt fint för bara en hundring. Det hade med alla säkerhet passat fint hemma hos dig! Kram. p.s det fanns fler på Freys, så kanske lönt att ta en Stockholmstripp ...
Annika Olsson

#2 - - Anonym:

Vad fint det blev med hästhuvudet!! Så härligt inlägg! Kram fina! Pernilla

Svar: Tusen tack Pernilla. Nu håller jag tummarna för att du blir frisk och kry. En stor kram!!
Annika Olsson