Allmänt

Hemma!

Hemma - smaka på det ordet.
Så underbart.
Tryggt och skönt.
En plats att älska.
Att höra hemma.
 
Jag älskar att uppleva saker, nya platser och nya människor. Att inspireras och se nya ställen, få nya infallsvinklar. Lära känna nya spännande personer. Få fler vänner. Det är härligt. Jag växer av det.
 
Men det är här hemma som allting faller på plats. Platsen där jag kan lyssna på mig själv, höra vad min egen röst säger. Känna vad mitt hjärta slår för, vad jag vill och vad jag har för mål i livet. Vilken väg som är rätt för just mig. Hemma i lugnet.
Mitt Gyllebo.
 

Såklart kommer det inlägg från min helg snart. Men till dess vill jag bara hitta in i mig själv igen och njuta av lugnet.
 
Dagens citat:
 
Det bästa sättet att vara
lycklig med någon är att
vara lycklig ensam, så att
sällskap är ett val och inte
en nödvändighet.
 
Kram från mig
Annika
 
 
 
p.s Fotograf är min dotter Amanda Henriksson
#1 - - Sallys hus:

Men ååå... vilka fina bilder på dig och vilka fina ord... jag fick gåshud..;) Kram o ha en fin dag!
Katarina

Svar: Tack Katarina, du är så gullig! Hoppas du också har en härlig dag och kan koppla av och njuta lite den här veckan - så som du planerat. Kram.
Annika Olsson