Allmänt

Bröllopsdag, och jag är inte hemma.

Hej hej
Precis, just idag så har jag och Stefan varit gifta i 14 år. Ja, jösses som tiden springer.
Under de här åren har vi fått vara med om massor. Både tråkigheter, men också såååå mycket roliga saker och så mycket lycka och glädje.
Jag minns så väl den där dagen då vi gifte oss i det lilla kapellet vid havet. Vid vår favoritstrand vid Knäbäck.
Stefan i jeans och jag barfota i en enkel militärgrön klänning. I handen hade jag en bukett med vita blommor, lite inspirerad av naturen och i Stefans jeansjacka satt en vit ros.
 
Nu gäller det för mig att skynda mig hem till Skåne igen, till Gyllebo och till min Stefan. Ikväll ska vi fira vår dag lite extra. Elfenbensbröllopsdag. Kanske tar vi en kanna kaffe och en enkel baguette med räkor med oss ut i skogen och bara njuter. Kanske hittar vi stället med mina älsklingsblommor också - liljekonvalj.
Bara han och jag.
 
(fotograf Emmy Henriksson 2017)
 
Dagens citat är till dig Stefan:
 
Du är min himmel
på jorden.
 
Ha en fin dag och kram från mig.
Annika
 
 
 
 
#1 - - Villa Ryttarängen:

Men åhh så fint skrivet. Grattis och ha en bra dag. Kraam Pia

Svar: Tusen tack Pia. Jag saknade dig så igår. Hoppas det kommer fler tillfällen. En stor kram.
Annika Olsson

#2 - - anna-lena lindén:

Tack älskling för du står ut med mig

Svar: En kommentar från min älskling i någon annans namn. Min Stefan lyckas med allt!!!
Annika Olsson

#3 - - Anna-Lena Lindén:

Hej! Tyvärr verkar har du fått en kommentar från mig, som jag inte har skrivit. Det här måste ha hänt på fm. när min blogg krånglade ordentligt. Jag fick logga ut mig flera gånger, och då med någon annans namn. Jag tyckte att det var mycket obehagligt och du får gärna radera "mina" båda kommentarer.
Undrar om "jag" har råkat skriva kommentarer hos andra också?

Svar: Hej. Du är nog inte alls skuld till det här. Jag märker att det är något knepigt med blogg.se, vilket det varit flera dagar nu. Min man hade skrivet kommentaren anonymt. Jag förstår inte hur det kunde bli så??? ... förstår att du tycker att det är obehagligt. Jag låter de vara kvar över natten, för att skriva till bloggportalen i morgon och be dem om en förklaring. Sedan tar jag bort det såklart om du vill. Varma hälsningar.
Annika Olsson

#4 - - Inredning och guldkanter:

Grattis till er båda! Så underbara bilder! Jättemysigt att ses i går! Tack för trevligt sällskap. Kram Pernilla

#5 - - Inredning och guldkanter:

Grattis till er båda! Så underbara bilder! Jättemysigt att ses i går! Tack för trevligt sällskap. Kram Pernilla

#6 - - Inredning och guldkanter:

Grattis till er båda! Så underbara bilder! Jättemysigt att ses i går! Tack för trevligt sällskap. Kram Pernilla

#7 - - Inredning och guldkanter:

Grattis till er båda! Så underbara bilder! Jättemysigt att ses i går! Tack för trevligt sällskap. Kram Pernilla

Svar: Tusen tack, ja det var verkligen jättekul att träffas. Kram och ha en fin kväll.
Annika Olsson

#8 - - Sallys hus:

Hej heeeej... men åååå så fina bilder! Det ser helt galet romantiskt ut ju! 1000 tack för att du kom, det var så roligt att få träffa dig... å tänk att du träffade mitt i prick för liljekonvalj är en av mina absoluta favoritblommor också... <3 Å visst är det trist med blogg.se...att de strular så hela tiden... det har ju hållt på länge nu...å ingen info får vi heller...
Stor kram så hörs vi snart igen <3

Svar: Det var fantastiskt att träffa dig och alla andra också. Så ett stort tack och så glad att jag lyckades pricka rätt med blommorna. Jag blir så trött på blogg.se. Nu har de fått ett nytt mail från mig, hoppas att de skärper sig, för lite upplysning är det minsta vi kan begära. Njut nu av en härlig måndag, så ses vi igen - såklart! Kram kram.
Annika Olsson