Allmänt

Underbara Destin.

Hej hej
Både jag och Andréa är glatt överraskade över Destin och den här norra delen av Florida. Kanske är det för att vi inte hade några särskilda förväntningar när vi for hit,  jag vet inte... Men här är så fint!!!
 
I går startade vi vår dag med en helt ok frukost på Jj. Avokadomacka och kaffe, mums.
Fast först var det förstås morgongos med vår husvärd.
 
 
Vi spenderade den största delen av dagen vid havet, och här är så himla vackert med en alldeles vit och fin sand.
Ni ska få se fler bilder när jag kommer hem, men det var nog en av de vackraste stränder jag besökt. 
 
 
Vi gjorde en liten paus från solandet och åkte för att shoppa. 
Jag tvekade på om jag verkligen skulle kosta på mig två par av mina favoritjeans. Två par Levis för 800 kronor. Billigt med mina mått mätt, så jag slog till.
Senare gick jag för att köpa två smoothies och lite snacks. 380 kronor slutade det kalaset på... lika mycket som ett par jeans här...
 
Alltså, här är så fint.
 
 
Fast konstiga lagar det har de minsann här i detta landet.
Citat av en av de märkliga lagar de har här i Florida:
 
Man får under inga som helst  omständigheter sjunga på offentlig plats om man är iförd någon slags baddräkt.
 
Idag väntar en ny spännande dag på oss.
Hoppas ni alla har det bra och mår väl.
...sa jag att jag tyckte här var fint?
 
Kram Annika
 
 
 
 
#1 - - JUNITJEJ:

Så härliga semesterbilder!!

Svar: Ja här är så fint. Kram.
Annika Olsson

#2 - - Jessica Högberg:

Ha ha, är ni lagvidriga??

Svar: Snälla töser såklart....
Annika Olsson