Allmänt

Mycket kul och lite tid.

Hejsan.
Så mycket roliga saker det händer på sommaren.
Det är liksom alldeles för få dagar och för mycket roligt som jag vill hinna med. 
 
På våren planerar jag och drömmer om allt jag vill göra, som om sommaren är en evighet lång och all tid i världen finns. Att jag aldrig lär mig.
 
 
 
Jag drar i handbromsen nu ett par dagar och kommer i kapp mig själv lite grann.
Jag tar lärdom av min katt Felix och vilar mig ett litet tag.
Ja, jag ska på min höjd puffa till den där fula kudden i soffan... eller nej, den får allt ligga sådär!
 

Jag ska göra som Ferdinand. Jag ska bara skrutta runt här hemma och lukta på blommorna och ta hand om mig lite. För det kostar på att ha kul!
Så ska jag jobba lite också.
 

Dagens citat:
 
Ibland är det svårt att veta om
man är lat eller om kroppen
säger ifrån och behöver vila.
 
Ha det bra och njut. Man måste inte säga ja till allting...
Kram Annika