Allmänt

Dags att åka hem.

Hej hej
Nu är jag åter på "mexikanarhotellet" i Auburn. Det där lilla hotellet med sin "roliga" hotellfrukost som ni kanske minns.
 
Om en stund ska jag äta lite av deras frukost innan jag väcker min söta lilla Andréa som också sovit över här. Avsked väntar, men nu längtar jag hem.
Vi hann med ett sista ljuvligt besök på en av Destins fina vackra stränder, innan vi tog oss hit till Alabama och Auburn.
 
 
 
Med mig hem åker min militärbh. Den som Andréa fått låna och som sedan rest världen runt. Kanske har den varit på spionuppdrag hos det kanadensiska flygvapnet ... inte vet jag, inte vet jag .... men det finns vissa indikationer på att det kan vara så ....
Men nu kommer den alltså hem igen och killarna på P7: s förråd kan andas ut.
 
 
 
Nu ska jag krama Andréa hejdå, gråta och snörvlar på vägen hem.
Men det ska bli skönt att komma hem. Till min älskade Stefan, mina hundar och katter, men också till någon doktor... tror jag att jag måste....
Från att kissat taggtråd har det nu även fått den vackra färgen av blodapelsin. Mina egna husmorsknep behöver kanske lite proffshjälp, så vi får se om det finns läkare där hemma som vill hjälpa...
 
 
 
Dagens citst:
 
Lyssna på äldre människor,
inte för att de alltid har rätt,
utan för att de har större erfarenhet
av att ha fel.
 
Ha det gott all och kram på er.
Annika