Allmänt

En helt vanlig måndag.

Kära Blogg
Så var det måndag igen. Borde måndagar inte vara frivilliga egentligen?
Eller så skulle man vara en hund eller en katt helt enkelt!
 

Min dag började med en skön springrunda runt sjön. Inte alls så fort som förr, men ett jämnt tempo som fick igång min endorfinproduktion. Ljuvligt.
Jag kände mig påtänd hela förmiddagen!
 
 
Ytterligare en runda i skogen blev det med hela "gänget hund". Sedan bröt Johnny mot alla husets regler och kröp upp i sängen till Emmy. Att han visste att det hela var väldigt förbjudet, ja det kan man ju tydligt se på hans speciella min.
 


Efter frukosten packade Emmy ihop sitt lilla bohag och flyttade till Gårdlösa igen. Jag tackade för hennes sällskap den här veckan och hoppas såklart snart få höra Volvon komma dånande genom sommarbyn igen. Nu är det inte själva Volvon som dånar, utan ljudanläggningen i bilen som ständigt är på högsta volym. Det är då märkligt vad ungdomar har dålig hörsel nuförtiden ...
 

Sedan infann sig ett lugnt i huset. Jag jobbade och alla hundar vilade sig på sina favoritplatser.
 

Men säg det lugn som varar ... Molly lekte akrobat. Lykke ställde till oreda med toalettpapper igen och mellan varven var här fullt slagsmål. Ingen ro och ingen vila alltså.
 

Dagens råd:
Det finns två regler för
att lyckas:
1. Avslöja inte allt du vet.
 
Kram och Hejdå Bloggen
 
 
 
#1 - - Görel:

Ha ha, vad rolig Johnny ser ut där han sitter i Emmys säng :D
Vad kul att blusen passade dig!! Den är så fin. Kram

Svar: Ja det lyser av trots och stolthet om Johnny. Jag älskar den blusen. Man blir glad av den. Kram kram
Annika Olsson

#2 - - Anonym:

så sant Annika.Livet är lite bättre.apparaterna verkar funka. Kanske är det med. också kan vila lite bättre.Kram Kram.

Svar: Åhhh så skönt att höra. Ta det nu lugnt och storma inte upp för tidigt. Kram på dig så hörs vi av.
Annika Olsson