Allmänt

En morsdagspresent jag aldrig glömmer.

Kära Blogg
För ett par veckor sedan var det morsdag och jag fick ett spännande kort av min dotter Amanda och svärsonen Jimmy. En inbjudan som gällde mig och Jimmys mamma Monne ...
Spännande!!
 
 
Mycket riktigt! Prick klockan tio anlände den svart och röda Volvon till Dodevägen och det var dags för avfärd.
Jag hade trott att det skulle bli picknick på något närbeläget ställe. Men efterhand som vi for fram genom landskapet förstod jag att resan skulle bli något längre än till grannbyn.
Lite smörgåsar delades ut där i bilen och ett glas vin blev det också minsann.
 
 
 
 
 
 Med en liten ledtråd listade jag till slut ut vår slutdestination.
Kosta Glasrike!
Amanda och Jimmy hade bokat tid för glasblåsning åt oss alla. En fantastisk upplevelse som resulterade i vars en minnesvärd sak åt oss alla. 
 
 
Undertiden som våra fantastiska alster fick stå och svalna, passade vi på att strosa runt, äta middag och umgås. Älskade Amanda och goe, fina Jimmy! Den här morsdagspresenten kommer jag för alltid att spara i form av ett minne i mitt hjärta och när jag tar fram min blåa, lite sneda vas, så kommer jag att minnas den här dagen tillsammans med Er.
Tack! ♥
 

Jag vill såklart tacka även min älskade Stefan som stannade hemma och passade alla våra djur.
Tack min darling ♥
 

Dagens citat:
 
Om du skapar en öppen plats inom dig kommer kärleken att fylla den.
 
Puss och Hejdå Bloggen.
 
 
#1 - - Tina:

Vilka fina saker ni gjorde.
Det är faktiskt väldigt kul att blåsa glas.
Underbar morsdags present ni fick.

Ha en skön söndag .
Vi vill ochså göra nått för Stefan och vi funderar innu.
Och inget nej.

Vi hörs . Kram

Svar: Ta det lugnt, vi hittar på något tillsammans lite längre fram.Kram kram
Annika Olsson

#2 - - Anonym:

Så trevligt Annika.Den vasen kommer alltid att minnas dagen.

Svar: Ja, det var en minnesvärd dag.
Annika Olsson