Allmänt

Mitt Augusti 2018


Mitt Augusti har varit solrosor.
Men det har också varit solsken och värme hemma i mitt älskade Gyllebo.
Månaden har bjudet mina sinnen på lite starkare intryck. Maten har smakat lite godare än vanligt.
Jag har fått uppleva en fantastisk månad och ett alldeles underbart sommarklimat.
Nu tackar jag Augusti och hälsa September välkommen.
 
Nästa vecka kommer min älskade Stefan att äntligen få sin fot stelopererad, och jag håller mina tummar hårt för att han sedan ska slippa all smärta  och att vi kan få lite friska månader tillsammans.
 
Idag väntar ett roligt springlopp på mig... en tjejmil ska avverkas om några timmar...
Så värst mycket löparträning har jag inte i benen den här gången (ynka 25 kilometer i augusti) , så jag får helt enkelt gå ut lite nätt...
Min ischiasnerv gör sig stundom rejält påmind, men med vissa diskbråck är det bra med lätt löpträning på jämt underlag och som tur är så är det ett sånt diskbråck som jag har.
 
Note myself: det finns inte ett misslyckande, det finns bara en utmaning för nästa gång.
 
Må gott alla och en stor kram från mig!
Annika
 
 
 
 
 
 
#1 - - Anonym:

Lycka till!👍🙋‍♀️

Svar: Tack.
Annika Olsson

#2 - - Anonym:

Lycka till 👍💕

Svar: Tack.
Annika Olsson