Allmänt

Lykke fyller 2 år

Hej hej
Oj oj vad tiden rusar. Idag fyller vår lilla Lykke redan två år och jag får nog motvilligt inse att hon faktiskt inte är någon liten valp längre.
Visst var hon alldeles bedårande när hon var liten?
 

Just pomeranianvalpar är något av det sötaste som finns tycker jag.
Nästan som små nallebjörnar.
 
 

Jag ångrar inte för en sekund att jag tackade ja till erbjudandet om att få köpa lilla Lykke.
Hon och Molly har så mycket roligt tillsammans, och Johnny verkar fullt nöjd med att de båda små hundarna leker och lämnar honom ifred.
Tre hundar - det är inte en enda för mycket!
 

Ett stort bamsegrattis till vår lilla Lykke på 2-års dagen.
Och såklart skickar vi även en hälsning till de båda kullsyskonen Polly och Bella.
 
 
Dagens citat:
 
Tillsammans är den
bästa platsen att vara på.
 
Ha en fin dag och kramar från mig.
Annika
 
 
 
 
 
#1 - - carro:

men så söt :D

Svar: Tack, ja visst är hon. Kram.
Annika Olsson