Allmänt

Svag för Molly

 
(inlägget innehåller annonslänkar)
 
Hejsan 
Jag har alltid varit svag för Molly. Vår lilla söta hund Molly.
Ända sedan den där första dagen då hon som liten hundtjej flyttade hem till oss. Fem månader gammal och i värsta fulåldern.
 

Men det här inlägget ska inte handla om hunden Molly, utan om Odd Molly ....
Jag gillar verkligen Odd Mollys kläder.
Eller i alla fall en del av deras kollektion. Vanliga tröjor, blusar och klänningar tycker jag att de har som är så fina, sköna och har bra kvalitet.
Det jag inte gillar särskilt mycket är de traditionella koftorna som man ska knyta mitt över ena bröstet. Kanske är det tänkt att det ska vara sådär, eller så är det mina bröst som sitter anings för lågt ner ... jordens dragningskraft kanske ... Jaja, det där vill jag låta vara osagt.
 
Men många andra Odd Molly tröjor använder jag ofta och gärna med glädje.
Här kommer lite tips ...
 
 
Den här till exempel. En ganska tunn flätstickad tröja i bomull. En klar favorit i min garderob.
Samma tröja fast i  ljusrosa finns för halva priset här och i grått här
 

En annan Odd Molly favorit är den här mönstrade koftan.
En liknande finns med bra rabatt här.
 
 
En enkel kortärmad topp som varit en riktig trotjänare i sommar och som det finns några få kvar  av här.
Fler fina saker med bra rabatter kan man hitta här
Kvällens citat:
 
Det är något med insidan
som gör utsidan.
 
Ha det fint
Kram Annika