Allmänt

När energin inte räcker för en hel dag.

(blogginlägget innehåller annonslänkar)
 
Hejsan.
Nu är det inte min egen energi som tryter om ni skulle tro det.
Nix, det är mobilens batteri som aldrig räcker riktigt för en hel dag.
 
 
Numer finns det smarta mojjänger som man kan ha med sig i väskan. En sak som liksom innehåller ny, fräsch energi. Det verkar så väldigt praktiskt. Man kopplar bara sin urladdade lur till den här mickapären, och vips fylls telefonens batteri på igen. Tryggt och bra när man väntar på det där superviktiga telefonsamtalet i slutet av dagen.
 
iDEAL of Sweden kan man klicka hem en sådan fiffig sak, ni hittar den här.
 
 
 
Och så många ljuvliga färger det finns.
Jag tror att jag måste passa på att beställa ett nytt matchande mobilskal också. Och en matchande laddningssladd kanske ...
 
 
Trådlös laddare här.
Mobilskal här.
Laddningssladd här
 
Det här passar till min Samsung telefon, men hos iDEAL of Sweden finns massor av härliga färger och smarta lösningar till de flesta mobilmärken.
Kanske ni också behöver lite energi vid dagens slut?
Passa på, just nu 20% rabatt.
 
Kvällens citat:
 
Stackars dagens ungdom!
De får aldrig känna den
enorma tillfredsställelsen
av att ilsket slänga på
luren på en hederlig gammal
backelittelefon.
 
Ha en härlig kväll och kram från mig.
Annika
 
 
0 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: iDEAL, laddare, mobiltelefon, powerbank, samsung