Allmänt

Många bollar i luften.

(inlägget innehåller reklam)
 
Hejsan
Oj oj vad jag är trött i pannan.
Efter en massa underbara tjejträffar av olika slag, skulle jag ha en återhämtningssöndag idag.
Tanken var en dag i naturen för att samla krafter, krafter för att orka med ännu en galen dag i morgon...
 

 
Nu blev det inte riktigt så mycket vila idag.
Det blev en massa oförutsedda utgifter och extra arbete istället. Och i samma veva upptäckte jag en objuden gäst som vi tydligen haft som inneboende i vår tvättstuga...
Jag kunde bara konstatera att vår lata katt Felix, definitivt inte gör sitt jobb!!
Dagen tog en annan vändning än planerat helt enkelt!
 
 
Lite frisk luft har jag hunnit med och såklart kommer det inlägg framöver, om allt roligt jag har fått vara med om.
Då ska jag berätta om den fantastiska tjejkvällen på XL Bygg. Såklart ska jag berätta om bloggträffen i Stockholm, och om det tunga åbäke till hästhuvud som jag envisades med att släpa med mig hem på flyget ...
 
 
Min plånbok ekar lite tom efter dagens oförutsedda utgift, men jag vill ändå passa på att tips om de här fina adventssakerna som just nu är på kampanj från PR Home.
Jag hade gärna haft en adventsstake i industriell design som den här eller den här.
Fler fina adventsstakar finns på Camprades sida, som ni kommer till här.
 
Kvällens citat:
 
Självkänslan är det rykte
vi har inom oss själva.
 
Ha en fin kväll och kram från mig.
Annika
 
 
0 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: gryning, gyllebohöst, höstdag, tröttipannan