Allmänt

Jag älskar busväder.

(inlägget innehåller reklamlänkar)
 
Hejsan
Jag älskar när det är busigt väder. Inte bara för att jag kan sitta inne med fötterna i mina varma ulltofflor, ha fyr i kaminen och tända stearinljus. Nix, jag älskar verkligen att vara ute i ur och skur!
 
 
Vädret känns alltid kallare, våtare och hemskare när man ser på det inne ifrån. När man väl tagit på sig och kommit ut, så är det oftast så himla skönt!
Men det kräver såklart kläder. Rätt kläder.
 

Just nu finns det en kampanj på Didriksons snygga regnkappor med drygt 30% rabatt.
 
Jag hade gärna köpt en till regnjacka i en gladare färg. Som den här
Elller den här i en färg som de kallar för paprikafärg.
 

Tips:
Fler härliga regnjackor hittar ni på Camprade här.
På Camprade hittar man exklusiva produkter av välkända märken till riktigt bra priser. Det brukar inte vara så många artiklar och de tar fort slut, därför håller kampanjerna inte på så väldigt länge. Regnjackorna från Didrikson kan man fynda i mån av tillgång fram till söndag tror jag.
För att handla på Camprade måste man vara medlem, vilket inte kostar något såklart.  Enkel, jag brukar logga in med mitt facebook-konto, det funkar bra.
 
Kvällens citat:
 
Visst mognar man med åren.
Man ska bara akta sig så att man inte surnar också.
 
Ha en härlig kväll och kram på er.
Annika
 
 
 
 
#1 - - Emelie:

Jag håller med! Så länge man är rätt klädd, så är det nästan alltid bara härligt att komma ut!

Svar: ...så är det ju så mysigt att komma in sedan och krypa i en mysdress och tända levande ljus ... Kram.
Annika Olsson