Allmänt

Favoritdoft nummer ett.

(inlägget innehåller reklamlänkar)
 
Hejsan
Jag har ett favoritfabrikat när det gäller dofter.
Det är Rituals. Jag bara älskar deras produkter.
 
-mamma, där är ju din favoritaffär, säger alltid mina döttrar, när vi någon gång är i Malmö och passera Rituals butik.
 
Och jag gillar verkligen krämerna, doftpinnarna och allt därifrån.
 
 
Särskilt mycket tycker jag om Rituals handkräm.
Jag har alltid en liten flaska i köket vid vasken. Perfekt med en klick när man är klar med disken.
 
 
Min doft hittar ni här
 
En annan produkt som jag gillar är Rituals Body Cream.
Just nu använder jag den vita burken som ni hittar här.
 

Fast mest förtjust är jag i deras blåa Hammam sortiment. Egentligen vill jag köpa den varje gång, men tycker att den luktar ännu godare om jag skiftar lite.
En lyxig presentförpackning finns här.
 
 
Ja nog märker man att dofter är bra för vårt välmående. Det känns i hela kroppen av man mår bra av sånt som luktar gott.
 
Kvällens citat:
 
Rikedom är inte att ha
mycket pengar, det är att ha
många valmöjligheter.
 
Att välja ut något väldoftande på Rituals, det är verkligen en stund av rikedom tycker jag.
 
Ha en fin kväll och kram.
Annika