Allmänt

Återhämtning

(inlägget innehåller annonslänkar till Stadium)
 
Gokväll i stugorna.
Ikväll bjuder jag på en kavalkad av foto från en avkopplande vandring i mitt älskade Gyllebo.
När sömnen är knapp och mitt huvud sprängs av en massa tankar, då är det hit jag flyr.
Här kan jag höra vad mitt eget hjärta säger mig, här hittar jag lösningar och  här tar jag alla svåra beslut. Här får jag all min kraft.
Naturen är oslagbar.
 
 
Även om vi fått brittsommar på Österlen, så känns doften i skogen tung av höst. Och jag älskar det!
En doft av lugn och trygghet.
 

Ikväll ska jag ge mina älskade skodon en "sista smörjelse". Bort med sommardammet och på med läderolja och läderbalsam. Kanske kan de hålla tätt en vintersäsong till ...
Mina älskade vandringskängor som funkar i precis alla väder. Både sommar som vinter. De som för mig ut i min kära skog, dag efter dag, utan tillstymmelse till varken skav eller blåsor.
Klassiska Blundstone, ni hittar dem här eller här.
Blundstone - håller i en massa år och såå värda sitt pris!!
 
 
Kvällens citat:
 
Tala till dig själv på samma
vis som du skulle göra till din
älskade.
 
Ha en fin kväll och kram på er.
Annika