Allmänt

Alla goda ting är tre.

Hejsan.
Triss i söta hundar plus en ljuvlig dotter...
det är minsann goda ting för mig det!
 
 

Ja när Amanda kikar hit till oss så har hon ofta sin egen lilla pomeranian med sig, och då blir det triss i söta små hundar här i Gyllebo.
De där tre små hundarna är så gulliga när de far runt här på golvet som dansande bomullstussar.
 

Såklart måste de förevigas lite då och då alla tre.
Vana små modeller som de blivit med åren.
En riktig triss i damer - triss i hunddamer.
 
 
Att äta kålpudding i dagarna tre, ja det kan också vara gott. Gott för både magen och plånboken.
Jag älskar den svenska husmanskosten och när man har bråttom mitt i veckan så är det guld värt att ha färdiglagad mat i kylen. Närproducerat och bra på alla vis.
 

Jajamensan, alla goda ting är tre, och för mig har siffran tre alltid varit lite speciell! Oavsett om det handlar om tre gulliga små hundar, eller om att äta kålpudding i dagarna tre. Siffran tre skapar ständigt och jämt spänning i vardagen...
 
Dagens citat:
 
Det bästa sättet att njuta av
livet är att sluta jämföra det med
andras.
 
Ha en fin dag och njut av den på precis det sätt som passar dig.
Kram Annika
 
 
#1 - - Sara Ekman:

Men åh så söta allihopa!!

Svar: Tack!
Annika Olsson

#2 - - Angelica Wåhlin:

Vilka sötnosar till vovar (väldigt vacker dotter också såklart)!

Svar: Tusen tack, och dottern min blev såklart också glad. Kram.
Annika Olsson

#3 - - Åsa Öberg:

såå himla sötta fiina dom är alla
önskar dig en trevlig kväll

Svar: Tusen tack Åsa. Jag önskar dig detsamma. En stor kram.
Annika Olsson