Allmänt

Teknikens under.

 (inlägget innehåller reklamlänkar)
 
Hej hej
Idag har min bloggportal strulat så väldigt. Alltihop stängs ner, jag loggas ut, allt jag skriver bara försvinner ...
Alltså, om det är något som får mina nerver att komma i svallning och kännas svaga så är det tekniskt strul.
 
Så nu struntar jag i detta.
Med en mysig bild från helgen då jag hann med att både räfsa löv och putsa fönster, säger jag "på återseende en annan gång".
 
 
 
 
Kvällens citat:
Det finns ingen större makt än skrattets.
 
Tips:
Ja hörrni, ingenting är egentligen vitt eller svart - så därför vill jag ge lite röda, roliga tips ikväll.
Jultokigheter helt enkelt.
här tänker jag mig att Stefan kunde vara klädd under julhelgen. 
Och för att matcha honom så kan jag klä mig så här.
En massa tomte- och juldräkter hittar ni hos Partykungen här. Så roligt att bara titta ....
 
Ha en fin kväll.
Kram Annika