Allmänt

Fredagsfeeling.

(inlägget innehåller reklamlänkar)
 
 
Hejsan.
Egentligen vill jag bara kika in och önska er alla en härlig fredagkväll.
För visst är det en särskild känsla med just fredagskvällar vid den här tiden på året.
Man får liksom inte till samma känsla i fredagsmyset mitt i sommaren.
Jag älskar fredagsmys.
Kanske ska de där fula trädgårdstomtarna få komma fram redan nu till helgen. Och kanske bjuder jag Stefan på lite mys där ute i orangeriet ... för mys är aldrig fel! Däremot är det lite mer osäkert om mina fönster hinner putsats ... jag är föresten inte riktigt säker på om det egentligen behövs, och då är det ju fullständigt onödigt.
 
 
 
Kvällens underbara citat:
 
En gammal vis man sa en gång:
-jag vet inte. Du får fråga en kvinna istället...
 
 
 
 Tips:
Snart är det dags att adventspynt så därför tänkte jag tipsa om just adventsbelysningar som finns här.
En mysig ljusstake som hade passat bra i mitt orangeri är den här i rött. En rottinglykta med ledljus som den här hade också passat bra i orangeriet.
Så finns mina Valterljusstakar här, nästan till halva priset.
 
Jag önskar er alla en massa mys också såklart.
Kram Annika
 
 
0 kommentarer publicerat i Allmänt
Taggar: fredagsmys, orangeri, tjuvstartarjulen, tomtar