Allmänt

Vilken skillnad mot i fjor

Hejsan
Ikväll vill jag bara kika in här på bloggen med lite bilder från hur det såg ut i Gyllebo i fjor. För ganska exakt ett år sedan alltså.
Då var våren redan i full gång här hos oss. Jag hade varit iväg och köpt blommor till mina ektunnor och krukor.
Jag och Stefan njöt av kaffe och goda mackor på verandan.
Tänk vilken skillnad det är mellan varje år.
 

Istället njuter vi för fullt av massor av blommor inomhus, som lite plåster på såren liksom.
Tiden kommer då våren är här och vi kan plocka in blomster från trädgården istället.
 

Dagens citat:
 
Jag väljer att se så positivt
jag kan på det som händer mig,
det blir liksom lättare att
leva då.
 
Det positiva med att ha en senfärdig och lite dryg vår är att den med stor sannolikhet kommer att bli bättre till nästa år.
Tills våren tillåter utefika här hos mig, njuter jag av fotona från förra året.
 
Kram på er alla.
Annika
 
 
 
 
 
#1 - - gerd hansson:

Ja våren följer för det mesta påsken. Måste fråga om Stefan gjort de fina ljusstakarna i trä. Kram Kram.

Svar: Ja våren kommer det kan vi vara säkra på ... men det är lika segt som 2013 ... Nej, de här ljusstakarna är köpta ... på Lantmännen uppe i Ullared. Kram på dig.
Annika Olsson