Allmänt

Tillbaka hos kossorna.

Hejsan
Jag tänkte bara kika in här på bloggen och berätta om min dotter Emmy. Hon och hennes kompis Matilda är nu tillbaka i Australien igen.
De åkte tillbaka från Bali till det där landet som de båda kommit att älska. Inte bara tillbaka till samma land eller samma stad, nej de åkte tillbaka till exakt samma plats och samma arbete som för ett par år sedan.
De är tillbaka hos korna ute på vischan, där de nu åter ska arbeta som mjölkerskor.
Underbart galna tuffa töser.
Cowgirls!
 

Till alla ungdomar:
Var inte rädda för att ta för er av livet. Var inte för fina för att ta ett skitjobb, ibland måste man bita ihop en smula..Res runt i världen och samla på er erfarenheter och kom ihåg - var alltid hövliga mot folk ni möter.
 
Kvällens citat:
 
Motgångar får vissa människor att
bryta samman, andra att överträffa
sig själv.
 
Ha en fin kväll.
Annika
 
 (En bild tagen precis innan vinter kom och när jag kunde gå några hundra meter)
#1 - - Görel:

Med min syn på livet så läste jag först: Var inte rädda för att ta livet av er....:D

Svar: Du behöver förändra din syn på livet och inte bara tänka på döden ... Kram kram
Annika Olsson

#2 - - Anonym:

Tänker mest på att slippa leva... 🤔

Svar: Usch så tråkigt ... Du behöver mental träning tycker jag det verkar som.
Annika Olsson

#3 - - Anonym:

Tror inte det hjälper. Dels kommer skoven ändå. Det är ju det som är mitt problem. När det blir för mycket som jag är helt oförmögen att reda ut själv. 🤔

Svar:
Annika Olsson