Allmänt

Sol, vind och vatten

Hejsan
Ikväll känner jag bara för att minnas tillbaka till en riktigt bra dag. En varm och skön dag som kan ge hopp och energi.
Bilder på havet, solen. Foton där man nästan kan känna de salta vindarna mot huden.
 
 
Det var en dag mitt i sommaren för kanske fyra år sedan. Vädret var sådär helt perfekt. Precis så som man vill att varenda dag ska te sig en svensk sommar.
Stränderna på Österlen svämmade över av turister och semesterfirare.
Fast vi hittade en plats där inte så många orkat ta sig och där inget hundförbud rådde.
Där njöt vi av livet en hel eftermiddag.
 

Att bara finnas till och njuta av en dag på stranden är nog bland det bästa som finns. Att kunna ta sig ett svalkande dopp och sedan bara känna solen och vinden torka huden torr igen. Det är nog bland det bästa som finns.
 

Jag hoppas att mina bilder gett även er lite sköna känslor, hopp och längtan.
 
Kvällens citat:
 
Vila i kärleken till dig själv,
att du är fin som du är,
kasta inte bort minuter
på orden "om bara".
 
Ha en härlig kväll.
Kram Annika
 
 
#1 - - Amanda:

Underbara bilder ❤️ Längtar till sommaren

Svar: Ja det gör jag också vännen. Kram.
Annika Olsson

#2 - - åsa:

underbara bilder

Svar: Tack Åsa, ja nu längtar vi efter sol och värme. Kram på dig.
Annika Olsson

#3 - - Eva :

Härligt, visst längtar vi nu:)

Svar: Javisst gör vi. Vi hoppas på en riktigt fin vår och sommar. Kram.
Annika Olsson