Allmänt

Något fantastiskt att längta efter.

Hejsan
Nu har vi sparkat igång självaste påskveckan. Den veckan på året då hela Österlen blir överbefolkat.
Nu kommer alla människor hit från Sveriges alla hörn, för att titta på konst. Det där är ganska trevligt tycker jag ... om det inte vore för hur alla de här människorna kör bil och inte minst parkerar sina bilar ... Wild and crazy ... nåja, vi får ha lite överseende med det där och ofta ser även "Konstapel Blå" lite grann mellan fingrarna har jag märkt.
Vi på Hantverkarfirman jobbar på som vanligt ända tills torsdag eftermiddag.
 

De sista stora trapplanen i betong är klara. För denna gången åtminstone.
De är till de nya husen på Kivik som ni kanske minns ... annars hittar ni inlägget här.
 

Det ska bli härligt med påsk och påskfirande, fast vi har en annan sak som vi längtar efter i min familj.
Om två veckor kommer Andréa hem!!!! Hon kommer inte att stanna länge och hon kommer förmodligen inte ha så mycket tid att umgås med sin mamma heller. Hon är omåttligt populär - så många slåss om henne ... men hon kommer hem!!! Att skriva orden "hon kommer hem", får tårarna att spruta ... det är nog den vackraste meningen jag vet.
Hon kommer hem!!
 
 
 Kvällens citat:
 
Längtan är en mäktig källa
som kan användas till att få saker att hända.
 
Ha en fin kväll och ta det lite lugnt i trafiken.
Kram Annika
 
P.s ... Jag och hunden Snowie äter samma medicin nu - det  känns lite knepigt... voff voff ...
 
 
#1 - - Görel:

Moster vill träffa henne o Samuel också!!! Om så bara en timme. ❤ Kram.

Svar:
Annika Olsson

#2 - - Görel:

Moster vill träffa henne o Samuel också!!! Om så bara en timme. ❤ Kram.

Svar: Det är bara några få dagar, men jag hoppas det blir chans att träffas. Kram
Annika Olsson